Kuka olen, mitä haluan?

Hei, olen Eetu Palola! Asun vaimon ja lapseni kanssa Järvenpäässä, sekä opiskelen Haaga-Heliassa liiketalouden tradenomiksi! Opinnot ovat menneet hyvin, sekä vauhdikkaasti. Itseäni opinnoissa kiinnostaa HR:n opinnot, etenkin yksilön tukeminen, henkilöstön ja organisaation kehittäminen. Haluan tulevaisuudessa olla kehittämässä parempaa työelämää sinulle, minulle ja meille kaikille!

Minua tällä hetkellä kiinnostaa tehokkuus opiskeluissa ja arjessa, henkilöstöasiat ja sijoittaminen. Minulla on tapana ennen tekemistä tutkia paljon ja haalia tietoa asiasta kuin asiasta. Ajattelen, että pyrin sillä karsimaan virheitä, mitä muut mahdollisesti tekevät. Omia tiedonlähteitäni on ollut internet, kirjat ja erilaiset podcastit. Muun muassa nyt olen pyrkinyt heräämään aikaisin ja menemään aikaisin nukkumaan, koska itselle tehokkainta työskentelyaikaa on aamu. Iltapäivästä aivot ovat jo väsyneet, joten tehokkuus ja tekemisen laatu huononevat paljon. On ollut mukava nyt olla kotona, kun on aamut mahdollista opiskella.

How to Increase Work-From-Home Productivity

Opin itse parhaiten kuuntelemalla ja piirtämällä/kirjottamalla. Mielestäni kaikista asioista kannattaa keksiä jokin esimerkki niin pieniä yksityiskohtia, sekä kokonaisuutta on helpompi hahmottaa. Tykkään pohtia ja suunnitella asioita, itsekurissa olisi kyllä kehitettävää vielä. Tein oppimistyylien arviointitestin ja siinä vahvimmat oppimistyylini ovat tarkkailija ja päättelijä. Kuitenkin sanoisin, että olen sosiaalinen, mutta itsellä on tapana seurata muita ja kiinnittää huomiota asioihin, mihin muut eivät välttämättä kiinnitä huomiota sosiaalisuuden ohella. 

 

Odotan opintojaksolta, että oppisin tuntemaan itseni paremmin ja sen avulla myös tuntemaan muut paremmin. Haluaisin saada myös arkea ja hektisyyttä helpottavia oppeja, sekä oppia paremmin olemaan muiden tukena!


Ollaan kuulolla,

Eetu


Lähteet:

https://www.tenviesti.fi/test2.htm 

Kommentit

Suositut tekstit